Javite nam se
info@idop.hr

DOP trendovi

Trendovi

Održive financije (engl. Sustainable finance) predstavljaju proces razmatranja ESG faktora prilikom donošenja odluka o ulaganju, a što bi u konačnici trebalo dovesti do dugoročnog povećanja ulaganja u održive ekonomske aktivnosti i projekte. Donosimo Vam zanimljivosti i najvažnije dokumente iz ovog područja.

EU taksonomija je dizajnirana kako bi postavile stroge kriterije i riješila dilemu oko definiranja dali neka gospodarska djelatnost doprinosi nisko-ugljičnom gospodarstvu izadanim klimatskim ciljevima. Iako je tematika vrlo kompleksna, u našim člancima na jednostavan način opisujemo glavne obveze usklađivanja s EU taksonomijom.

Izvještavanje o održivosti ili nefinancijsko izvještavanje jest izvještavanje kojim poslovni sektor povećava svoju transparentnost prema dionicima o temama poslovnog utjecaja na društvo i okoliš.

U našim člancima saznajte sve o zakonodavnom okviru, primjeni, trendovima te prednostima izvještavanja o održivosti.

17 globanih ciljeva za održivi razvoj (Sustainable Development Goals, SDGs), poznati i kao Globalni ciljevi, univerzalni su ciljevi kojima sve organizacije i pojedinci trebaju doprinjeti kako bismo postigli održivi razvoj. Saznajte kojem od 169 podciljeva možete doprinjeti na poslovnoj ili osobnoj razini. Sigurno postoji bar jedan.

Društveno odgovorno poslovanje prema Druckeru znači „ukrotiti zmaja” i pretvoriti izazove u ekonomsku korist. 

U našim člancima nađite inspiraciju kroz primjere dobre prakse kako da integrirate DOP u svoje poslovanje.

Održive financije

Uredba o objavama povezanim s održivosti u sektoru financijskih usluga (SFDR uredba)

Održivo financiranje (engl. sustainable finance) je ključni koncept mobiliziranja kapitala potrebnog za realizaciju ciljeva Europskog zelenog plana i međunarodnih obveza koje je Europska unija preuzela vezano uz ispunjavanje klimatskih, socijalnih i upravljačkih ciljeva održivosti. Održivo financiranje...

Saznajte više

Što je Europski zeleni plan?

Krajem 2019. godine Europska komisija predstavila je Europski zeleni plan koji za cilj ima postizanje održivosti gospodarstva EU-a pretvaranjem klimatskih i ekoloških izazova u prilike u svim područjima politike i osiguravanjem pravedne i uključive tranzicije. Europski...

Saznajte više

Zelene obveznice – što predstavljaju?

Zelene obveznice predstavljaju ključan financijski instrument za financiranje ekološki održivih projekata. Unatoč tome, ne postoji standardizacija zelenih obveznica unutar EU-a. Stoga je stvaranje i uspostava takvog standarda bila preporuka u završnom izvješću stručne skupine na visokoj...

Saznajte više

Održive financije: Financije kao ključni element razvoja održivog razvoja

Održivo financiranje (engl. sustainable finance) je ključni koncept mobiliziranja kapitala potrebnog za realizaciju ciljeva Europskog zelenog plana i međunarodnih obveza koje je Europska unija preuzela vezano uz ispunjavanje klimatskih, socijalnih i upravljačkih ciljeva održivosti. Održivo financiranje...

Saznajte više

Održive financije: Akcijski plan Komisije za zelenije i čišće gospodarstvo

Održivo financiranje (engl. sustainable finance) je ključni koncept mobiliziranja kapitala potrebnog za realizaciju ciljeva Europskog zelenog plana i međunarodnih obveza koje je Europska unija preuzela vezano uz ispunjavanje klimatskih, socijalnih i upravljačkih ciljeva održivosti. Održivo financiranje...

Saznajte više

Budućnost održivih financija

Susret pod imenom The Future of Sustainable Finance at the G7 u Londonu se održao 15. veljače 2018. Panel poznatih stručnjaka na sastanku je pružio fascinantnu raspravu koja se dotakla mnogih područja spomenutih u detaljnom izvješću...

Saznajte više

Što stupanje Pariškog sporazuma na snagu donosi poduzećima?

Nakon potpisivanja Pariškog sporazuma 22. travnja 2016. godine, 197 zemalja obvezalo se ograničiti globalno zagrijavanje na manje od 2 stupnja Celzija, u usporedbi s predindustrijskim razdobljem. Sporazum je stupio na snagu trideset dana nakon potpisivanja, nakon...

Saznajte više

Što trebamo znati o Pariškom sporazumu

Na Dan planeta Zemlje, 22. travnja 2016. godine više od 165 čelnika i svjetskih dužnosnika u New Yorku je potpisalo povijesni dokument o klimatskim promjenama, prethodno dogovoren na UN-ovoj konferenciji o klimi koja se održala u...

Saznajte više

EU taksonomija

Kako započeti s primjenom EU taksonomije?

Europski zeleni plan ima za cilj postizanje održivosti gospodarstva EU-a pretvaranjem klimatskih i ekoloških izazova u prilike u svim područjima politike i osiguravanjem pravedne i uključive tranzicije. Kako bi se postigli ciljevi plana, jedna trećina ulaganja od 1,8 bilijuna eura iz...

Saznajte više

EU Taksonomija za održivo financiranje: često postavljana pitanja za sudionike na financijskom tržištu

Završnim izvješćem o EU taksonomiji službeno započinje razdoblje prilagodbe za investicijske kuće i velika poduzeća u Europi. Cilj ovog znanstveno utemeljenog rada je pomoći usmjeravanju privatnog kapitala prema dugoročnim, ekološki održivim aktivnostima i spriječiti lažne tvrdnje...

Saznajte više

Što EU taksonomija zahtijeva da objavite i kada?

Europska komisija je objavila mnogo regulatornih promjena u vezi s objavama okolišnih, društvenih i pitanja korporativnog upravljanja (skraćeno ESG), pa će vam se oprostit ako ste zbunjeni različitim zahtjevima i rokovima. U nastavku teksta nudimo brzi...

Saznajte više

Izvještavanje o održivosti

Komunikacija i izvještavanje

U razdoblju intenzivnog oglašavanja i novih medija, komunikacija i izvještavanje ključni su za identitet i ugled poduzeća. Ovo Razdoblje donijelo je prakse unutar kojih se identitet poduzeća počeo odvajati od vlastite reputacije te inzistirati na ponešto...

Saznajte više

Direktiva EU ''Direktiva 2014/95/EU''

U travnju 2014. godine, Europski parlament finalizirao je izmjenu Direktivu 2013/34/EU u pogledu objavljivanja nefinancijskih informacija i informacija o raznolikosti određenih velikih poduzeća i grupa, pod nazivom Direktiva 2014/95/EU. Ova je Direktiva dio šire inicijative Europske unije o društveno odgovornom poslovanju koja uključuje dosljedan pristup...

Saznajte više

Oblikovanje utjecajne suradnje i održive strategije

Dijalog s dionicima predstavlja proces kojim se kroz dijalog poduzeća s ključnim dionicima grade i održavaju odnosi u cilju poboljšanja poslovnih procesa i ostvarivanja održivog razvoja. Proces dijaloga može poprimiti mnoge oblike, uključujući jednosmjernu ili još...

Saznajte više

Što je nefinancijsko izvještavanje ili izvještavanje o održivosti?

Danas su poduzeća proširila svoj utjecaj do točke u kojoj poslovanje ne utječe samo na ekonomiju, nego i na društvo i okoliš. Poduzeća danas imaju značajan utjecaj na različita područja kao što su gospodarstvo, okoliš, socijalna...

Saznajte više

Budućnost nefinancijskog izvještavanja

GRI-jev projekt pod nazivom Sustainability and Reporting 2025 koji ima u cilju razotkriti glavna pitanja i probleme koji se odnose na nefinancijske izvještaje u predstojećem desetljeću, završio je objavljivanjem izvještaja pod nazivom The Next Era of Corporate Disclosure. Prema...

Saznajte više

Kako izvješćivati o upravljanju? (G of ESG?)

Kao što pokazuje analiza 1000 velikih poduzeća u EU i njihovih nefinancijskih izvješća provedena od strane Saveza za korporativnu transparentnost (engl. Alliance for Corporate Transparency), poduzeća trenutno ne pristupaju izvješćivanju i održivosti iz strateške perspektive – samo...

Saznajte više

Korporativno izvještavanje vezano za klimu i okoliš

Novi podaci i trendovi pokazuju određeni, ali nedovoljan napredak u korporativnom izvještavanju vezanom za klimu i okoliš što predstavlja prekretnicu izvještavanja o održivosti u Europi. Samo manji dio poduzeća – približno 30% – pruža dovoljno detaljne...

Saznajte više

KPMG-ovo istraživanje o stanju izvještavanja o održivosti 2020

Prvo izdanje istraživanja o statusu izvještavanja o održivosti KPMG je objavio 1993. Od tada, svake dvije ili tri godine stručna poslovna zajednica s nestrpljenje očekuje ovo istraživanje kako bi dobili najdetaljniji pregled trendova i budućih smjernica...

Saznajte više

Reforma koja će preispitati obveze organizacija za izvještavanje o održivosti u Europi

Frank Bold kao koordinator Saveza za korporativnu transparentnost pripremat će mjesečne briefinge s fokusom na izvješćivanje o održivosti i nadolazeće izmjene NFR Direktive koje će objavljivati ​​tijekom 2021. godine. Briefing citira različite poslovne dionike, investitore i stručnjake za...

Saznajte više

Dio koji nedostaje: Korporativni standardi održivosti u EU

Frank Bold kao koordinator Saveza za korporativnu transparentnost priprema mjesečne briefinges fokusom na izvješćivanje o održivosti i relevantne teme kroz 2021. godinu. Institut za društveno odgovorno poslovanje (IDOP) pruža sažetke glavnih točaka briefinga sastavljenih od strane Franck Bolda u...

Saznajte više

MSP i budućnost europskog izvještavanja o održivosti

Frank Bold kao koordinator Saveza za korporativnu transparentnost priprema mjesečne briefinges fokusom na izvješćivanje o održivosti i relevantne teme kroz 2021. godinu. Institut za društveno odgovorno poslovanje (IDOP) pruža sažetke glavnih točaka briefinga sastavljenih od strane Franck Bolda u...

Saznajte više

Dubinska analiza održivosti

Frank Bold kao koordinator Saveza za korporativnu transparentnost priprema mjesečne briefinges fokusom na izvješćivanje o održivosti i relevantne teme kroz 2021. godinu. Institut za društveno odgovorno poslovanje (IDOP) pruža sažetke glavnih točaka briefinga sastavljenih od strane Franck Bolda u...

Saznajte više

Prednosti izvještavanja o održivosti zaista nadmašuje uložene troškove

Frank Bold kao koordinator Saveza za korporativnu transparentnost priprema mjesečne briefinges fokusom na izvješćivanje o održivosti i relevantne teme kroz 2021. godinu. Institut za društveno odgovorno poslovanje (IDOP) pruža sažetke glavnih točaka briefinga sastavljenih od strane Frank Bolda u...

Saznajte više

Prijedlog Direktive o korporativnom izvještavanju o održivosti (CSRD)

Europska Komisija je usvojila prijedlog Direktive o korporativnom izvještavanju o održivosti (engl. Corporate Sustainability Reporting Directive – CSRD). Ovim se prijedlogom revidiraju obveze uvedene Direktivom o nefinancijskom izvještavanju (NFRD). Cilj ove izmjene jest uspostavljanje zajedničkih europskih pravila izvješćivanja...

Saznajte više

IDOP je član ekspertne skupine EFRAG za donošenje EU Standarda o održivosti

IDOP je postao aktivni član ekspertne radne skupine Europske savjetodavne skupine za financijsko izvještavanje (EFRAG) zaduženo tijelo od strane Europske komisije za nacrt EU standarda izvješćivanja o održivosti prema prijedlogu Direktive o korporativnom izvještavanju o održivosti. EFRAG je također aktivni sudionik...

Saznajte više

Klimatski pokazatelji u nefinancijskom izvještavanju

Frank Bold kao čelnik Alijanse za korporativnu transparentnost priprema mjesečne brifinge o izvješćivanju o održivosti i povezanim temama tijekom 2021. IDOP donosi sažetke glavnih točaka i ključne informacije s hrvatskim kontekstom. Najznačajnija novost Direktive o izvješćivanju o korporativnoj održivosti (CSRD)...

Saznajte više

Priručnik o nefinancijskom izvještavanju za organizacije poslodavce

Društveno odgovorno poslovanje za sve (DOP za sve) projekt je Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) koji je izdao dva izdanja Priručnika o nefinancijskom izvještavanju za organizacije poslodavaca. Prvo izdanje možete preuzeti ovdje.

Saznajte više

Uloga nefinancijskog izvještavanja u zaštiti ljudskih prava

Ljudska prava i njihova zaštita važan su dio izvještavanja prema GRI smjernicama još od 2002. godine. GRI standardi izravno se referiraju na brojne međunarodne alate i instrumente za zaštitu ljudskih prava poput Vodećih načela UN-a o...

Saznajte više

Prednosti integriranog izvještavanja

Međunarodno vijeće za integrirano izvještavanje (engl. IIRC) u studiji Realizing the benefits: The impact of Integrated Reporting opisuje na koji način poslovnu praksu i iskustvo pilot programa za integrirano izvještavanje The International Integrated Reporting Council Pilot...

Saznajte više

Učinkovito i digitalno rješenje za usklađivanje s EU taksonomijom/SFDR/CSRD

Europska platforma za usklađivanje s EU Taksonomijom i SFDR-om Greenomy je nagrađivana RegTech/data SaaS platforma koja tvrtkama i financijskim institucijama omogućuje generiranje i pristup standardiziranim ESG podacima na razini tvrtke. Koristeći EU taksonomiju kao referentnu vrijednost,...

Saznajte više

GRI Standardi - novi standard nefinancijskog izvještavanja

  GRI Standardi su novi oblik nefinancijskog izvještavanja koji predstavljaju najbolju svjetsku praksu i daju temelje za izvještavanja kakvo će se zahtijevati od poduzetnika. Nastali su kroz dijalog s mnogobrojnim stakeholderima i širom javnosti kako bi...

Saznajte više

Ciljevi održivog razvoja

17 globalnih ciljeva za održivi razvoj koji će do 2030. promijeniti sliku svijeta

  Sedamnaest globanih ciljeva za održivi razvoj (Sustainable Development Goals, SDGs), poznati i kao Globalni ciljevi, novi su, univerzalni ciljevi i pokazatelji za koje se očekuje da će ih članice Ujedinjenih naroda koristiti u kreiranju svojih...

Saznajte više

DOP u poslovanju

EU sljedeće generacije – instrument Europske komisije za oporavak Europske unije nakon pandemije

Europska komisija je 27. svibnja 2020. iznijela svoj prijedlog velikog plana oporavka. Kako bi oporavak bio održiv, ravnomjeran, uključiv i pravedan za sve države članice, Europska komisija predlaže stvaranje novog instrumenta za oporavak, EU sljedeće generacije....

Saznajte više

Budućnost ima komponentu održivog poslovanja

Novi izazovi i velike prilike očekuju nas u budućnosti. Poslovni lideri odabiru poslovanje koje su uvjetovane promjenama posljednjih deset godina. Pametni telefoni su već transformirali većinu stvari, a umjetna inteligencija (AI) i automatizacija sve se više...

Saznajte više

8 DOP trendova koji će dominirati u budućnosti

Izvještavanje, dijalog sa zajednicom, edukacija zaposlenika, kampanje za poboljšanje i povratne informacije o tržištu, zajedno djeluju kako bi podržali višu razinu aktivnosti DOP-a nego ikada prije.   U nastavku su navedene kategorije koje će obilježiti DOP...

Saznajte više

Izvještaj globalnih mogućnosti 2018

Global Opportunity Report nastao je prema zaključcima Global Risk Reporta 2018 Svjetskog ekonomskog foruma na kojem je sudjelovalo više od 1000 stručnjaka kako bi zajednički procijenili glavne rizike za održivi razvoj zajednice.   Detektirano je ukupno...

Saznajte više

Održana premijera dokumentarnog filma Closing the Loop

Sažetak filma   Closing The Loop je dokumentarni film o kružnom gospodarstvu kojeg predstavlja prof. dr. Wayne Visser (predsjednik Katedre za održivu transformaciju, profesor Integrirane vrijednosti u Antwerp školi za menadžment) u suradnji s redateljem i...

Saznajte više

Važnost eko-dizajna u kružnoj ekonomiji

Svi proizvodi imaju određen utjecaj na okoliš tijekom životnog ciklusa, od korištenja sirovina i energije, preko proizvodnje, pakiranja, transporta, odlaganja i recikliranja.   Negativni utjecaji tako uključuju energiju potrošenu prilikom proizvodnje, otpadni materijal i otrovne supstance...

Saznajte više

Koje odlike posjeduju brandovi vođeni - svrhom?

Sasvim je sigurno kako danas živimo u vremenu svrhe – vremenu koje je karakterizirano presudnom kolektivnom vrijednošću jednako prisutnom u različitim društvima diljem svijeta. Razumljivo je kako smo vođeni svrhom pri osobnom i poslovnom razvoju, no...

Saznajte više

Izvještaj globalnih mogućnosti

Global Opportunity Report nastao je prema zaključcima Global Risk Reporta 2015 Svjetskog ekonomskog foruma na kojem je sudjelovalo 800 stručnjaka kako bi zajednički procijenili glavne rizike za održivi razvoj zajednice. Detektirano je ukupno 28 rizika unutar...

Saznajte više

Zašto održivi razvoj mora biti ugrađen u ljudske resurse

S obzirom kako se predviđa da će svjetska populacija doseći gotovo devet milijardi ljudi do 2050. godine, a istovremeno je i prisutno sve ubrzanije povećanje jaza kada je riječ o životnom standardu pojedinaca, poduzeća diljem svijeta...

Saznajte više

Pet razloga zašto je održivost važna za globalni ekonomski napredak

Razvoj elektroničkih medija i brojne tehnološke promjene utjecali su na razvoj Četvrte industrijske revolucije u kojoj, kao nikada ranije, nije bila potrebnija brza i efikasna prilagodba na neprestano mijenjajuće trendove. Riječ je o trendovima koji se...

Saznajte više

Ljubljana: Važnost kružne ekonomije za razvoj konkurentske prednosti

Način poslovanja, ali i sveukupnoga života temeljen na eksploataciji resursa, njihovom brzom procesiranju, instantom korištenju te još bržem odbacivanju bez razmišljanja o posljedicama, slažu se stručnjaci i znanstvenici diljem Europske unije i svijeta, u potpunosti je...

Saznajte više

Redefiniranje Potrošnje – Aktivni potrošači

Regeneration Consumer Study (studija “Društveno odgovorni potrošač”) je online istraživanje stavova, motivacija i ponašanja potrošača u vezi održive potrošnje. Provedena je na uzorku od 6 224 ispitanika na šest velikih svjetskih tržišta (Brazil, Kina, Njemačka, Indija,...

Saznajte više

Istraživanje o profilu i vrsti posla DOP profesionalaca

Jedan od najvećih izazova s kojim se današnje poslovanje suočava predstavlja porast stanovništva koji će do 2030. godine dosegnuti 9 milijardi ljudi. Ovaj izazov podrazumijeva efikasnu raspodjelu ograničenih prirodnih resursa, energije i kapitala na stanovništvo najvećim...

Saznajte više

Greenpeaceova "Pričica o čudovištima iz naših ormara"

Tko su čudovišta u mom ormaru? Istražujući lanac nabave poznatih odjevnih brandova, Greenpeace je otkrio opasne kemikalije u dječjoj odjeći i obući. Studija “A Little Story About the Monsters in Your Closer – Pričica o čudovištima...

Saznajte više

Održiva moda

Održiva moda danas je dio filozofije dizajna koji nastoji biti društveno odgovoran, drugačiji, prvenstveno osviješten prema okolišu, ali i vlastitoj struci. Društvena odgovornost i ekologija glavni su pokretači ideja u ovoj djelatnosti, a dizajneri koji u...

Saznajte više

Biološka raznolikost u godišnjim poslovnim izvještajima

Kako se navodi u izvještaju međuvladine znanstveno-političke platforma o biološkoj raznolikosti i uslugama ekosustava IPBES-a, čijim su rezultatima i zaključcima pridonjeli podaci iz 130 zemalja, globalni utjecaj ljudskih i poslovnih aktivnosti imao je najbrži i destruktivni...

Saznajte više

Dizajn održivog - transponiranje održivih poslovnih koncepata i ideja u komunikacijsko-vizualnu sferu

U vremenima kada pitanje održivog poslovanja nije kontinuirano zastupljeno u javnom prostoru, valja razmisliti na koji način približiti koncepte održivog i odgovornog poslovanja krajnjem korisniku ili kupcu.   Većina je tvrtki, neovisno o njihovoj veličini i...

Saznajte više

Toast Ale je sljedeća najbolja stvar nakon izuma kruha!

Opseg globalnog problema otpada hrane je šokantan. Svake godine 89 milijuna tona hrane se gubi samo u Europi, a povezani troškovi procjenjuju se na 143 milijarde eura. Istodobno, 79 milijuna europskih građana živi ispod granice siromaštva,...

Saznajte više

CityTree, inteligentni filter zraka za gradove

Mnogi gradovi diljem svijeta sada su suočeni s ozbiljnim izazovima potaknutim onečišćenjem zraka, što uzrokuje ozbiljne probleme s disanjem njihovih građana. Cijenjeni izvori izvijestili su kako se godišnje izgubilo čak 1,48 milijardi eura u Europi zbog...

Saznajte više

Zeleni ured može poboljšati vašu motivaciju, produktivnost i zdravlje

Svi mi provodimo otprilike trećinu svog života na poslu, od toga većinu vremena u zatvorenom prostoru. Okruženje u kojem radimo, međutim, ima značajan utjecaj na naše fizičko i mentalno zdravlje, kao i na našu motivaciju i...

Saznajte više

Rockefeller Zaklada predvodnik razvoja platforme o prekomjernom bacanju hrane

Sjedinjene Američke Države godišnje ulažu 162 bilijuna dolara u uzgoj, preradu i prijevoz hrane koja naposljetku nikada ne bude konzumirana. Istovremeno, prosječna četveročlana obitelj iz ovoga razloga godišnje izgubi 1.500,00 dolara. Također, u hranu koja se...

Saznajte više

Primjeri doniranja hrane

Kako se u Hrvatskoj godišnje baci 400.000 tona hrane, sljedeći primjeri iz svjetske prakse mogu poslužiti kao dobri uzori kako riješiti ovaj problem: 1. Francuski lanac Intermarché osmislio je kampanju pod nazivom Inglorious fruits and vegetables...

Saznajte više

Starbucks: Grounds for your garden

S više od 6.500 prodajnih mjesta u Europi, Sjevernoj i Latinskoj Americi, Bliskome Istoku te području Tihoga oceana, Starbucks je danas svjetski vodeći brand kada je riječ o prodaji te prženju kave. Unatoč tome što predstavlja...

Saznajte više

Responsible business TV

Donosimo vam svjetske primjere vodeće TV emisije specijalizirane za inicijative društvene odgovornosti globalnih poduzeća:    www.responsiblebusiness.com

Saznajte više

BELU: Prva i jedina etična voda

Na koji način korištenje plastičnih boca može pokrenuti pozitivne promjene? Belu je britanski brand začet iz jednostavne ideje stvaranja poslovanja koje negativno ne utječe na klimatske i ekološke promjene te koje ulaže u u projekte čiste...

Saznajte više

DOP i ljudski resursi - ravnoteža privatnog i poslovnog života

U današnje vrijeme ljudi konstantno pokušavaju pronaći ravnotežu između obiteljskih i radnih obaveza. Razna istraživanja pokazuju kako su ljudi koji su svjesni potrebe za ravnotežom poslovnog i privatnog života zadovoljniji te uživaju bolje fizičko i mentalno...

Saznajte više

Milenijska generacija potiče potražnju za DOP-om

U zadnje vrijeme često čitamo o rastućem trendu da milenijska generacija podržava kompanije sa pozitivnim učinkom na društvo i uhodanom praksom društvene odgovornosti, što su potvrdila i brojna istraživanja. Pod milenijskom generacijom misli se na mlade...

Saznajte više

Kako je koronavirus utjecao na održivost?

Koronavirus nam je pokazao da možemo brzo odgovoriti na krizu i da je učinkovita suradnja ostvariv cilj. Gledajući unaprijed, imamo priliku redefinirati budućnost našeg planeta postavljanjem ambicioznijih ciljeva održivosti i skraćivanjem vremenskog okvira u kojem ih...

Saznajte više

Društveno odgovorno poslovanje farmaceutskih kompanija u vrijeme koronavirusa

Photo by H Shaw on Unsplash   U vrijeme pandemije koronavirusa, zaštita zdravlja i prevencija je najvažnija. U ovom kontekstu, farmaceutska poduzeća igraju ključnu ulogu.   U nastavku donosimo nekoliko pozitivnih primjera djelovanja farmaceutskih poduzeća: Pfizer...

Saznajte više

Kako strana poduzeća prakticiraju društveno odgovorno poslovanje u vrijeme koronavirusa?

Koronavirus nas usmjerava i uči novom stilu života, ponašanja i funkcioniranja. To nas poziva i ohrabruje na zajedničko djelovanje kako bismo odgovorili na izazove koje je ovaj virus donio. U ovom članku ćemo navesti niz primjera...

Saznajte više

Primjeri društveno odgovornog poslovanja hrvatskih poduzeća u vrijeme koronavirusa

Koronavirus. Zadnjih mjeseci vijest koja puni medijske stupce. Iz minute u minutu čitamo kako Europska unija, države, lokalne zajednice pokušavaju odgovoriti na novonastalu krizu. U moru tih informacija nam često „promaknu“ sjajne akcije poduzeća diljem Hrvatske...

Saznajte više

Društveno odgovorno poslovanje u vrijeme koronavirusa

Društveno odgovorno poslovanje (ili uobičajena skraćenica – DOP). Pojam koji zvuči poznato. Svejedno, koristi pokušati definirati ga, barem za jednokratnu uporabu. Stoga, u moru definicija, izdvajam jednu: „koncept upravljanja unutar kojeg tvrtke integriraju društvena i ekološka...

Saznajte više

Imate pitanja?

Javite nam se za termin besplatnog prezentacijskog online sastanka

Kolačiće koristimo da bi vam osigurali najbolje iskustvo na našoj web stranici.