Na koji način korištenje plastičnih boca može pokrenuti pozitivne promjene? Belu je britanski brand začet iz jednostavne ideje stvaranja poslovanja koje negativno ne utječe na klimatske i ekološke promjene te koje ulaže u u projekte čiste vode.
Ovo poduzeće proizvodi ”britansku prirodnu mineralnu vodu” prodavanu u najboljim trgovinama diljem zemlje. Poduzeće za sebe tvrdi kako ne posluje zbog profita, već zbog zbog svojega svakodnevnog utjecaja na zajednicu i planet. Belu je ekskluzivni partner WaterAida kojemu daje sav profit te kojemu je obećao milijun funti do 2020. godine – time će se nastojati promijeniti život 66 000 ljudi.
Ono što razlikuje ovo poduzeće od sličnih proizvođača flaširane vode jest činjenica što je svaka Belu bočica lakša 16% od obične bočice vode te je sačinjena od 50% rPET materijala. Beluov je cilj omogućiti pozitivnu alternativu; prema njihovim riječima, tek kada su kvaliteta i cijena izjednačene kupci mogu donijeti pozitivnu odluku. Dakle, ako su pojedinci već primorani piti flaširanu vodu, moraju imati ponuđene različite alternative.
Belu brand očekuje svijetla budućnost – nekoliko drugih brandova također je preuzelo ovaj trend pretvarajući Belu u globalno utjecajno poduzeće. Najavljeno je i partnerstvo s Cobra fundacijom kako bi se stvorila dizajnirana co-branded bočica koja bi omogućila Beluu ulaz u restorane diljem Ujedinjenog Kraljevstva.
Dodatne informacije o Belu brandu možete pronaći ovdje.