Institut za društveno odgovorno poslovanje
Što za nas znači društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj?
Održivost
Društveno odgovorno poslovanje
i održivi razvoj za nas nisu samo još jedan projekt ili inicijativa. Vjerujemo da bi DOP i održivost trebali biti sastavni dio vašeg djelovanja, poslovanja i stvaranja vrijednosti.
Iskustvo
Godina osnivanja
Instutut za društveno odgovorno poslovanje osnovan je 2015. godine.
Prosperitet
Aktivno radimo na budućnosti
u kojoj je održivost norma, ključno strateško razmatranje i prava stvar. Kada poduzeća razmišljaju o održivosti na holistički način, one mogu donijeti financijske prinose te ekološki i društveni prosperitet.
DOP
Osnovna djelatnost
Istraživačko-savjetodavni rad u području društveno odgovornog poslovanja.
NAŠA misija, vizija & vrijednosti



VIZIJA
Osviještena poduzeća koja društveno odgovornim poslovanjem doprinose kvaliteti života zajednice, čine viziju našeg djelovanja.
Misija
Institut za društveno odgovorno poslovanje (IDOP) je istraživačko-savjetodavna organizacija usmjerena na razvoj društvene odgovornosti poduzeća i promociju nefinancijskog izvještavanja kroz nezavisno istraživanje, savjetovanje i prikaz dobrih praksi na području Republike Hrvatske.
VRIJEDNOSTI
- predanost izvrsnosti
- nezavisnost
- moralnost
- stručnost
- interdisciplinarnost
- transparentnost
- inovativnost
- kreativnost
- timski rad
NAŠ tim
Drugi o nama
O edukacijama
"Sudjelovala sam na usavršavanju, u organizaciji Instituta za društveno odgovorno poslovanje, vezano uz nefinancijsko izvještavanje, održivost i održivi razvoj. Predavanja i informacije su bili izvrsni i korisni! Kao sveučilišna profesorica iz biotehničkog područja, Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta, te kao voditeljica Laboratorija za održivi razvoj, stekla sam nova znanja koja ću moći prenijeti svojim studentima i unijeti u budući istraživački rad i suradnju s gospodarstvom!"
prof. dr. sc. Anet Režek Jambrak
Prehrambeno-biotehnološki fakultet, Sveučilište u Zagrebu Laboratorij za održivi razvoj
O edukacijama
"Bilo mi je iznimno zadovoljstvo sudjelovati na GRI seminaru o nefinancijskom izvještavanju zato što sam o ovoj, relativno novoj, ali iznimno važnoj temi, imala priliku učiti od stručnjaka u području. Kroz dobro strukturirano predavanje pokrivene su sve relevantne teme koje bi polaznike mogle zanimati, a radionice na kraju seminara doprinose boljem razumijevanju tematike, stavljanju teorije u praktično okruženje te pronalaženju odgovora na pitanja koja bi se mogla pojaviti u procesu izrade nefinancijskog izvještaja.
Dr. sc. Nikolina Markota Vukić iz Instituta za društveno odgovorno poslovanje izvrsna je i pristupačna predavačica koja kroz jednostavne, praktične primjere olakšava razumijevanje ove kompleksne teme."
Lucija
Erste&Steiermärkische Bank d.d.
O edukacijama
"Društveno odgovorno poslovanje već je godinama aktualna tema diljem svijeta, a i u Hrvatskoj. Međutim, barem što se prakse tiče, u Hrvatskoj još postoji prostor za napredak u tom segmentu poslovanja. Zbog toga je vrlo važna kvalitetna edukacija poduzeća, rukovodećih i zaposlenika o konceptu društveno odgovornog poslovanja, što IDOP Akademija Društveno odgovornog poslovanja svakako jest. Kroz četiri vrlo zanimljiva modula odlični govornici predstavili su polaznicima Akademije najvažniju teoriju, trendove, ali i primjere dobre prakse u Hrvatskoj i svijetu. Osim toga, kroz radionice i rješavanje zadataka dolazili smo do mogućih odgovora na aktualne probleme vezane uz DOP i održivi razvoj. Nadalje, istaknule su se važne smjernice za mogućnost svakog od nas da što bolje implementira društveno odgovorno poslovanje u poduzeće u kojem djeluje. Tako smo naučili razviti koncept DOP-a u kontekstu vrijednosti, misije, vizije i ciljeva naše kompanije. Vrlo korisno i zanimljivo iskustvo koje će zasigurno pomoći svima koji se žele više educirati na temu DOP-a, korporativne održivosti i održivog razvoja. Rezultat DOP-a je jasan - kompetitivna prednost kompanije naspram konkurencije, što je svakako dodatna motivacija za sudjelovanjem u ovakvoj vrsti seminara. A jedan od najjednostavnijih, ali i najkorisnijih savjeta usvojenih na Akademiji je - na početku uvijek treba definirati dva do tri najvažnija cilja DOP-a koji odgovaraju našem poslovanju, fokusirati se na njih i prema njima razviti strategiju jer svaka kompanija može najbolje djelovati unutar svog sektora i tako pokazati koliko brine za okolinu.
Dalila
RTL Hrvatska
O edukacijama
Društveno odgovorno poslovanje je jedna od temeljnih strateških odrednica Zagrebačke pivovare te je kontinuirano u fokusu kompanije. Stoga je seminar o nefinancijskom izvještavanju prema GRI standardima bio izuzetno zanimljiv, koristan, informativan, edukativni jer smo čuli i kako su se uopće razvijali globalni standardi za izvještavanje o održivosti u kompanijama diljem svijeta te zašto je važno sastavljati izvještaje prema definiranom okviru koji potom osigurava kontinuitet praćenja i znatno jednostavniju usporedbu informacija. Upoznala sam i sve procese pripreme izvještaja, njihovog usklađivanja, komunikacije i analize i vjerujem da će mi to u daljnjem radu izuzetno koristiti te da ću stečeno znanje dijeliti s kolegama na radnom mjestu. Razmjena iskustava i ideja od iznimne je važnosti svim stručnjacima i služi kao dobar daljnji poticaj.
Alina
Molson Coors Beverage Company
O IDOP platformi
"The measurement and reporting of ESG data is fast becoming a "do-or-die" requirement for companies that want to survive and thrive through the transition to stakeholder capitalism and a sustainable future. Unfortunately, there is still a lot of confusion, duplication and inefficiency in the definition, collection and disclosure of ESG performance metrics. The IDOP will help companies to streamline the ESG reporting process, benchmark best practice, and produce timely communication for their stakeholders."
Dr. Wayne Visser
Professor of Integrated Value and Chairholder in Sustainable Transformation at Antwerp Management School, and Fellow, Head Tutor and Lecturer at the University of Cambridge Institute for Sustainability
O IDOP platformi
"IDOP platforma poslužila nam je kao ključan alat u prikupljanju i razvrstavanju velike količine različitih informacija i podataka iz svih segmenata našega poslovanja te se pokazala vrlo učinkovitom u našem procesu izrade i objave prvoga nefinancijskog izvješća. Od prednosti bih svakako istaknula doprinos boljoj komunikaciji i koordinaciji unutar tima te kvalitetnu pripremu i provjeru svih važnih podataka kojima što nam je u samome početku procesa omogućilo definiranje cjelokupne strukture i okvira našega izvješća."
Ivana Tavra
Franck d.d.