Javite nam se
[email protected]

Izračun ugljičnog otiska i izrada tranzicijskih planova

Je li vaše poduzeće do sad napravilo izračun ugljičnog otiska? Ili zadalo ciljeve kojima će smanjiti isti? 

Ugljični otisak predstavlja mjeru ukupne količine stakleničkih plinova, posebno ugljičnog dioksida (CO2), koje proizvodi ili je direktno povezano s aktivnostima ili proizvodima poduzeća, događaja ili pojedinca. Izračunavanje ugljičnog otiska omogućuje poduzećima da kvantificiraju njihov doprinos klimatskim promjenama te identificiraju ključna područja za smanjenje emisija.

Izračunavanje ugljičnog otiska postaje sve važniji korak za poduzeća koja žele ostati konkurentna u današnjem poslovnom okruženju. Osim što omogućuje transparentno prikazivanje utjecaja na okoliš, poduzeća mogu usmjeriti svoje resurse na učinkovite strategije smanjenja emisija, što rezultira ne samo smanjenjem troškova i poštivanjem zakonskih propisa, već i promicanjem odgovornog poslovanja i održivosti.

Kako vam možemo pomoći?

Poslovni sektor treba izračunati svoje emisije kako bi ih prikazali u izvještaju o održivosti koji uključuje sve potrebne norme sukladno ESRS Standardima i naravno GHG protokolu, te SASBi ciljevima. 

Također ćemo izvršiti analizu okolišnih podataka koji nedostaju i raditi s vama na poboljšanju internih procesa kvalitete okolišnih podataka za izračun GHG emisija.

Što dobivate?

Transparentnost - Dobivate jasnu sliku o emisijama stakleničkih plinova vaše tvrtke, što vam omogućuje transparentnost i odgovornost prema okolišu

Identifikacija prilika - Identificiramo potencijalne prilike za optimizaciju poslovnih procesa i smanjenje troškova putem smanjenja ugljičnog otiska

Uštede - Kroz identifikaciju učinkovitijih praksi i tehnologija, možete ostvariti uštede u energiji, resursima i troškovima, poboljšavajući dugoročno poslovanje vaše tvrtke

Imate pitanja?

Pomoćni alati i naši partneri

Vezani članci

Novi Zakon o računovodstvu i obveznici izvještavanja o održivosti

Novi Zakon o računovodstvu  stupio je na snagu 27. srpnja 2024. godine. U nastavku su navedene ključne promjene u odnosu na prethodni zakon, obveznici izvještavanja i vremenski okvir. Promjene u odnosu na prethodni zakon Osim poduzetnika...

Saznajte više

Načelo dvostruke materijalnosti

CSRD (Direktiva o korporativnom izvješćivanju o održivosti) jasno naglašava potrebu izvješćivanja prema načelu dvostruke materijalnosti. Načelo dvostruke materijalnosti znači da kompanije u svoje izvješće o održivosti uključuju informacije o društvenim i okolišnim učincima koje su od...

Saznajte više

ESRS phase-in

CSRD (Direktiva o korporativnom izvješćivanju o održivosti) donosi nove obveze u pogledu izvještavanja o održivosti, a jedna od najznačajnijih je da će se prilikom sastavljanja izvješća morati koristiti obvezni EU standardi za izvješćivanje o održivosti (ESRS)....

Saznajte više

Direktiva o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD)

Direktiva o korporativnom izvješćivanju o održivosti (eng. The Corporate Sustainability Reporting Directive, CSRD) prihvaćena 10. studenog 2022. godine predstavlja regulativu EU-a koja zahtijeva od svih velikih društva da redovito i transparentno objavljuju informacije o učincima svojih...

Saznajte više

Utjecaji klimatskih promjena na poslovanje

Utjecaji klimatskih promjena na financijski sustav Klimatske promjene predstavljaju veliki rizik za globalno gospodarstvo. Razumijevanje utjecaja klimatskih promjena na gospodarstvo teško je i neizvjesno. Točan vremenski raspored i ozbiljnost nekontroliranih klimatskih promjena teško je procijeniti, a...

Saznajte više

SDG liderstvo – U čast Kofiju Annanu

Kofi Annan bio je diplomat Gane i bivši glavni tajnik Ujedinjenih naroda. 2001. godine osvojio je Nobelovu nagradu za mir, a zaslužan je za postavljanje Milenijskih razvojnih ciljeva (MDG), koji su prethodili Ciljevima održivog razvoja (Sustainable...

Saznajte više

Povezivanje poslovne strategije, poslovanja i izvještavanje

Proces određivanja materijalnosti u poduzeću predstavlja rastući trend kojeg uspješna poduzeća provode vrlo detaljno uključujući široki spektar stakeholdera. Najveći izazov s kojim se poduzeća susreću je dobiti točne podatke koji daju sliku cjelokupnog trenutnog poslovanja. “Don’t...

Saznajte više

Radionica: Matrica materijalnosti poduzeća Valamar Riviera d.d.

  Proces određivanja materijalnih aspekata za potrebe određivanja sadržaja nefinancijskog izvještavanja prema GRI metodologiji zahtijeva uključivanje ključnih dionika. Proces određivanja materijalnih aspekata (društvenih, okolišnih i ekonomskih) i dobivanje matice materijalnosti predstavlja najveći izazov poduzeća prema njegovom...

Saznajte više

Identifikacija materijalnosti u poduzeću

Prilikom nefinancijskog izvještavanja, poduzeća se suočavaju s identifikacijom aspekata koje potencijalno mogu utjecati na poslovanje poduzeća. Proces identifikacije materijalnih aspekata poslovanja, odnosno onih koje mogu utjecati na poslovanje poduzeća, prema novim smjernicama za izvještavanje o društvenoj...

Saznajte više

Pokazatelji vs. Stvarni podatci: Točnost, Objektivnost, Izvještavanje o stakleničkim plinovima

Vrijeme je da raspravimo kako poduzeća (posebno veća poduzeća s više postrojenja) mogu osigurati da izračunati svoju potrošnju energije i emisije stakleničkih plinova. Zbog rasta potražnje za podacima izvještavanja o održivosti posljednjih godina, mnoge su organizacije...

Saznajte više

Imate pitanja?

Javite nam se za termin besplatnog prezentacijskog online sastanka

Kolačiće koristimo da bi vam osigurali najbolje iskustvo na našoj web stranici.