Prvo izdanje istraživanja o statusu izvještavanja o održivosti KPMG je objavio 1993. Od tada, svake dvije ili tri godine stručna poslovna zajednica s nestrpljenje očekuje ovo istraživanje kako bi dobili najdetaljniji pregled trendova i budućih smjernica izvještavanja o održivosti.
Ove godine, KPMG-ovo istraživanje pod nazivom “The time has come – The KPMG Survey of Sustainability Reporting 2020” čini 11. izdanje i karakterizira ga potpuno drugačije okruženje nego kada je objavljeno prvo izdanje, ne tako davne 1993. godine.
Prije 30 godine, samo je 12% poduzeća (N100) objavljivalo izvješća o održivosti. Danas ta brojka iznosi 80% i više od 90% poduzeća među najvećima poduzećima u svijetu (G250).
Rezultati istraživanja
Istraživanje o stanju izvještavanja o održivosti proveli su stručnjaci KPMG-a na uzorku 5.200 poduzeća u 52 zemlje i pravna okvira, čineći ovo najopsežnijim istraživanjem na ovu temu. Rezultati ovog istraživanja temelje se na višemjesečnom istraživanju KPMG-ovih stručnjaka koji su analizirali tisuće korporativnih izvještaja i njihovih web stranica.
Ovo istraživanje pruža detaljan uvid u globalne trendove u izvještavanju o održivosti i nudi uvide za poslovne lidere, odbore i stručnjake za održivost. Cilj mu je podržati one koji su odgovorni za procjenu i pripremu izvještaja o održivosti neke organizacije. Rezultati analize služi i kao vodič investitorima, menadžerima imovine i rejting agencijama koji sada u procjenu korporativne uspješnosti i rizika uzimaju u obzir održivost ili ESG pokazatelje.
U 2020. godini istraživanje se usredotočilo na četiri ključna aspekta izvještavanja o održivosti.
Ključni aspekti izvještavanja o održivosti
Trebate podršku pri izradi ESG izvještaja?
Pripremite svoj izvještaj o održivosti prema novom regulatornom okviru za ESG izvještavanje.