Bilo da govorimo o utjecaju poduzeća na okolišna pitanja, uključivanje u probleme zajednice, dijalog s klijentima, dobavljačima ili pak donositeljima odluka, riječ je o aspektima poslovanja koji predstavljaju priličan komunikacijski izazov. Činjenica kako je komunikacijska strategija poduzeća temeljena na transparentnosti ne osigurava njezin uspjeh, kao niti korištenje brojnih mogućnosti koje pružaju društvene mreže.
Kako ostvarivati zadane ciljeve pomoću komunikacije temeljene na dijalogu?
Kako izbjeći zamke ”greenwashinga” i kriznog komuniciranja?
Jednodnevna radionica Instituta za društveno odgovorno poslovanje osigurat će stručna znanja, alate te metode pri komuniciranju društvene odgovornosti poduzeća, uključujući:
- Svladavanje pravila održive komunikacije putem teoretskih i praktičnih znanja
- Identifikaciju ciljne skupine, vlastitih komunikacijskih prilika i izazova
- Kako prepoznati i fokusirati se na ono važno, a ne ono poželjeno?
- Razvijanje vlastite komunikacije strategije
- Prepoznavanje i korištenje odgovarajućih oglašivačkih kanala
- Analiziranje i učenje na komunikacijskim greškama određenih poduzeća.
- Kako generirati kreativne ideje?
8:30 – 09:00 Registracija
09:00 – 10:30 1. Dio radionice
UVOD
1. O Institutu za društveno odgovorno poslovanje
2. Društveno odgovorno poslovanje i komunikacija: prilike, izazovi i paradoksi
3. Odnosi s javnošću vs. marketing u društveno odgovornom poslovanju
4. Komuniciranje rizika
10:30 – 11:00 Pauza
11:00 – 12:30 2. Dio radionice
Pravila komuniciranja društveno odgovornog poslovanja: metode i alati
1. Transparentnost i strateško komuniciranje društveno odgovornog poslovanja
2. Koncept shareholdera i stakeholdera: ostvarivanje dijaloga
3. Komuniciranje DOP-a putem nefinancijskih izvještaja
4. Komuniciranje DOP-a putem reklamnih poruka
5. Komuniciranje DOP-a putem Interneta i društvenih mreža
Radionica je namijenjena:
- Poduzećima
- DOP konzultantima
- Marketinškim stručnjacima
- Copywriterima
- Stručnjacima za održivi razvoj
- Voditeljima korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću
- Novinarima i medijskim stručnjacima
- Potrošačima
- Akademskoj zajednici
CIJENA RADIONICE: upit za ponudu molimo pošaljite na [email protected].