Diljem Europske unije i svijeta, pa tako i Hrvatske, srednje i malo poduzetništvo pokretač je gospodarstva. Sukladno inozemnim trendovima, i u Republici Hrvatskoj primjetan je rast poduzetničkih inicijativa, društvenog poduzetništva, razvoja inovacija te startup kulture.
S druge pak strane, u Hrvatskoj se koncept društveno odgovornog poslovanja ponajviše veže za velika poduzeća i korporacije. Razlog tomu je uvriježeno mišljenje kako isključivo oni imaju kapacitete i resurse za ulaganje u održive načina rada, dok su srednja i mala poduzeća prepuštena svakodnevnom preživljavanju koje ne ostavlja mnogo mjesta za inovativnost.
Primjeri dobre prakse, srećom, pokazuju kako se stanje rapidno mijenja, te kako je sve potebnije obrazovanje MSP-a o društveno odgovornom poslovanju.
Cilj ove radionice jest edukacija malih i srednjih poduzetnika o konceptu i benefitima društveno odgovornog poslovanja te drugim relevantnim pitanjima u ovome području.
Jednodnevna radionica Instituta za društveno odgovorno poslovanje osigurat će stručna znanja, alate i metode za integriranje društveno odgovornog poslovanja u rad MSP-ova, odnosno:
- Svladavanje temeljnih pojmova i znanja vezanih za DOP
- Povezanost između DOP-a i MSP-ova
- Utjecaj odgovornih MSP-ova na društvo
- Temeljne razlike između društvenog poduzetništva i društveno odgovornog poslovanja
- Razvoj strategije i implementacije DOP-a u poslovanje
- Razumijevanje važnosti dobavljačkog lanca
- Razumijevanje inicijativa i potpora Europske unije
- Odgovor na lokalne i globalne izazove.
8:30 – 09:00 Registracija
09:00 – 10:30 1. Dio radionice
1. O Institutu za društveno odgovorno poslovanje
2. Povezanost između društveno odgovornog poslovanja i MSP-a
3. Definiranje DOP-a za MSP-e: motivacija i benefiti
4. Usporedba hrvatske i globalnih trendova: primjeri dobre prakse
5. Inicijative i potpore na razini Europske unije
10:30 – 11:00 Pauza
11:00 – 12:30 2. Dio radionice
1. Koraci za razvijanje strategije i integriranje DOP- u poslovanje: planiranje, procedure, organizacijska kultura, unutarnji i vanjski čimbenici
2. Suradnja s dionicima
3. Moguća ograničenja i preporuke za budućnost
12:30 – 13:00 Zaključci i diskusija
Radionica je namijenjena:
- Srednjim i malim poduzetnicima
- DOP managerima
- DOP konzultantima
- Stručnjacima za održivi razvoj
- Marketinškim stručnjacima
- Stručnjacima za odnose s javnošću
- Novinarima i medijskim stručnjacima
- Potrošačima
- Akademskoj zajednici
- Civilnom društvu
- Studentima
CIJENA RADIONICE: upit za ponudu molimo pošaljite na [email protected].