Javite nam se
info@idop.hr

Održiva poslovna strategija

Provodi li vaše poduzeće aktivnu, reaktivnu ili inovativnu društveno održivu poslovnu strategiju? … ili strategiju obstrukcije, obrane, prilagodbe ili proaktivnu DOP strategiju?

Pomoći ćemo Vam pri identificikaciji i implementaciji DOP strategije u postojeću poslovnu strategiju kroz:

Konzultacije i edukaciju prilikom usklađivanja strategije održivosti s poslovnom strategijom
Pozicioniranje strategije održivosti na tržištu
Konzultacije i edukaciju prilikom pokretanja strategije održivosti odgovaranjem na pitanja: zašto, tko, što, kako i kada

Korporativna održivost zahtijeva holističko razmišljanje i multidisciplinarni pristup.

IDOP - Održiva poslovna strategija

 

Prvo, trebate jasno razumjeti što vaše poslovanje zahtijeva da bi napredovalo i u kojem smjeru želite ići. Razmislite o tome kako stvarate vrijednost. Koje prednosti vaša tvrtka nudi svojim kupcima, zaposlenicima, okolišu i društvu? Gdje su vaši utjecaji najveći? Što zanima vaše dionike? To će vam pomoći da odredite na koja se pitanja usredotočiti, tako da možete učinkovito rasporediti svoje resurse i razviti pristup koji će podržati temeljne poslovne ciljeve vaše tvrtke.

Pomoći ćemo vam da se snađete u izazovima povezanim s zadovoljavanjem potreba vaših dionika u pogledu okolišnih, društvenih i upravljačkih aspekata. Zajedno ćemo razviti prilagođeno rješenje za postizanje vaših ciljeva održivosti.

Kako vam možemo pomoći?

Strategije održivosti odnose se na minimiziranje rizika, ali također i na iskorištavanje novih prilika. Istražujući najbolje prakse i analizirajući napore za održivost svojih kolega, konkurenata i kupaca, možete identificirati izvrsne prilike za diferencijaciju i rast.

Pomoći ćemo vam da ispitate globalne trendove – i pretvorite rezultate u pragmatične preporuke za vašu tvrtku. Učeći od drugih, nema potrebe ponovno izmišljati kotač.

Strukturirana procjena materijalnosti pomaže vam razumjeti koja su ekonomska, ekološka i društvena pitanja najrelevantnija za dionike vaše tvrtke, vaše utjecaje i probleme koji pokreću dugoročno stvaranje vrijednosti. On čini temelj za vašu održivu poslovnu strategiju, otkriva koje KPI-jeve treba pratiti i olakšava usklađivanje sa standardima izvješćivanja.

Identificirat ćemo potencijalno relevantne teme, pomoći vam u određivanju prioriteta iz različitih perspektiva i predstaviti materijalne probleme vaše tvrtke na način koji je lako razumjeti.

Vaši dionici su vrijedan izvor informacija. Suradnja s njima kroz ankete, intervjue, okrugle stolove ili forume daje vam vanjsku perspektivu o novim prilikama i rizicima koji se pojavljuju. Odnosi s vašim dionicima od vitalnog su značaja za održivo stvaranje vrijednosti i inovacije. Praktični pristup također vas pozicionira kao vjerodostojnog, proaktivnog partnera.

Identificirat ćemo dionike koji mogu dati relevantne povratne informacije o vašoj organizaciji, olakšati produktivnu interakciju i dokumentirati nalaze.

Kada razvijate (ili ažurirate) svoju strategiju, važno je razumjeti kako pitanja održivosti mogu utjecati na vašu sposobnost stvaranja vrijednosti na dugi rok. Preporučujemo integraciju održivosti u svoju osnovnu strategiju, iako vam također možemo pomoći da osmislite samostalni pristup održivosti.

Razviti ćemo vašu strategiju pomoću alata i osmisliti djelotvorne planove za implementaciju.

Ciljevi predstavljaju vašu predanost budućnosti. Oni vode vaše zaposlenike i drže vaše dionike na pravom putu. Temeljite svoje ciljeve održivosti na najrelevantnijim problemima svoje organizacije i koristite dobro osmišljene mjerne podatke kako biste mogli pratiti njihovu izvedbu tijekom vremena.

Možemo vam pomoći da razvijete smislene, djelotvorne ciljeve koji odgovaraju potrebama vaših dionika i koji imaju potencijal pokretanja inovacija i rasta.

Upravljanje rizicima za okoliš, društvo i upravljanje (ESG) ključno je za osiguravanje solidnog poslovanja. ESG rizici kao što su učinci klimatskih promjena (i njihovo ublažavanje), korupcija ili kršenja ljudskih prava mogu utjecati na vašu sposobnost stvaranja vrijednosti u kratkom, srednjem ili dugoročnom razdoblju.

Radit ćemo s vama kako bismo izvršili procjenu rizika i prilika za niz ESG čimbenika, tako da možete odrediti prioritete rizika s kojima se vaša tvrtka suočava i donositi bolje utemeljene odluke.

Što dobivate?

Strateški odabir važnog društveno odgovornog sadržaja koji se odnosi na rad i djelovanje poduzeća

Strateški odabir važnog društveno odgovornog sadržaja koji se odnosi na rad i djelovanje poduzeća Optimizaciju poslovnih programa društvene odgovornosti sa jasnim strateškim fokusom

Pozicioniranje na tržištu stalnih promjena i povećane transparetnosti

Imate pitanja?

Pomoćni alati i naši partneri

Vezani članci

Utjecaji klimatskih promjena na poslovanje

Utjecaji klimatskih promjena na financijski sustav Klimatske promjene predstavljaju veliki rizik za globalno gospodarstvo. Razumijevanje utjecaja klimatskih promjena na gospodarstvo teško je i neizvjesno. Točan vremenski raspored i ozbiljnost nekontroliranih klimatskih promjena teško je procijeniti, a...

Saznajte više

SDG liderstvo – U čast Kofiju Annanu

Kofi Annan bio je diplomat Gane i bivši glavni tajnik Ujedinjenih naroda. 2001. godine osvojio je Nobelovu nagradu za mir, a zaslužan je za postavljanje Milenijskih razvojnih ciljeva (MDG), koji su prethodili Ciljevima održivog razvoja (Sustainable...

Saznajte više

Povezivanje poslovne strategije, poslovanja i izvještavanje

Proces određivanja materijalnosti u poduzeću predstavlja rastući trend kojeg uspješna poduzeća provode vrlo detaljno uključujući široki spektar stakeholdera. Najveći izazov s kojim se poduzeća susreću je dobiti točne podatke koji daju sliku cjelokupnog trenutnog poslovanja. “Don’t...

Saznajte više

Radionica: Matrica materijalnosti poduzeća Valamar Riviera d.d.

  Proces određivanja materijalnih aspekata za potrebe određivanja sadržaja nefinancijskog izvještavanja prema GRI metodologiji zahtijeva uključivanje ključnih dionika. Proces određivanja materijalnih aspekata (društvenih, okolišnih i ekonomskih) i dobivanje matice materijalnosti predstavlja najveći izazov poduzeća prema njegovom...

Saznajte više

Identifikacija materijalnosti u poduzeću

Prilikom nefinancijskog izvještavanja, poduzeća se suočavaju s identifikacijom aspekata koje potencijalno mogu utjecati na poslovanje poduzeća. Proces identifikacije materijalnih aspekata poslovanja, odnosno onih koje mogu utjecati na poslovanje poduzeća, prema novim smjernicama za izvještavanje o društvenoj...

Saznajte više

Pokazatelji vs. Stvarni podatci: Točnost, Objektivnost, Izvještavanje o stakleničkim plinovima

Vrijeme je da raspravimo kako poduzeća (posebno veća poduzeća s više postrojenja) mogu osigurati da izračunati svoju potrošnju energije i emisije stakleničkih plinova. Zbog rasta potražnje za podacima izvještavanja o održivosti posljednjih godina, mnoge su organizacije...

Saznajte više

Imate pitanja?

Javite nam se za termin besplatnog prezentacijskog online sastanka

Kolačiće koristimo da bi vam osigurali najbolje iskustvo na našoj web stranici.