Komuniciranje društveno odgovornog poslovanja

Bilo da govorimo o utjecaju poduzeća na okolišna pitanja, uključivanje u probleme zajednice, dijalog s klijentima, dobavljačima ili pak donositeljima odluka, riječ je o aspektima poslovanja koji predstavljaju priličan komunikacijski izazov. Činjenica kako je komunikacijska strategija poduzeća temeljena na transparentnosti ne osigurava njezin uspjeh, kao niti korištenje brojnih mogućnosti koje pružaju društvene mreže.

Kako ostvarivati zadane ciljeve pomoću komunikacije temeljene na dijalogu? 
Kako izbjeći zamke ''greenwashinga'' i kriznog komuniciranja?

Jednodnevna radionica Instituta za društveno odgovorno poslovanje osigurat će stručna znanja, alate te metode pri komuniciranju društvene odgovornosti poduzeća, uključujući:

  • Svladavanje pravila održive komunikacije putem teoretskih i praktičnih znanja
  • Identifikaciju ciljne skupine, vlastitih komunikacijskih prilika i izazova
  • Kako prepoznati i fokusirati se na ono važno, a ne ono poželjeno?
  • Razvijanje vlastite komunikacije strategije
  • Prepoznavanje i korištenje odgovarajućih oglašivačkih kanala
  • Analiziranje i učenje na komunikacijskim greškama određenih poduzeća.
  • Kako generirati kreativne ideje?


PROGRAM RADIONICE

 

8:30 – 09:00 Registracija 

09:00 – 10:30  1. Dio radionice

UVOD

1. O Institutu za društveno odgovorno poslovanje

2. Društveno odgovorno poslovanje i komunikacija: prilike, izazovi i paradoksi

3. Odnosi s javnošću vs. marketing u društveno odgovornom poslovanju

4. Komuniciranje rizika

10:30 – 11:00 Pauza

11:00 – 12:30 2. Dio radionice

Pravila komuniciranja društveno odgovornog poslovanja: metode i alati

1. Transparentnost i strateško komuniciranje društveno odgovornog poslovanja

2. Koncept shareholdera i stakeholdera: ostvarivanje dijaloga 

3. Komuniciranje DOP-a putem nefinancijskih izvještaja

4. Komuniciranje DOP-a putem reklamnih poruka

5. Komuniciranje DOP-a putem Interneta i društvenih mreža

 

Radionica je namijenjena:

  • Poduzećima
  • DOP konzultantima
  • Marketinškim stručnjacima
  • Copywriterima
  • Stručnjacima za održivi razvoj
  • Voditeljima korporativnih komunikacija i odnosa s javnošću
  • Novinarima i medijskim stručnjacima
  • Potrošačima
  • Akademskoj zajednici

Prijave se zaprimaju na info@idop.hr.

CIJENA RADIONICE: upit za ponudu molimo pošaljite na info@idop.hr.